SuperOffice Benelux

Bedrijfsprofiel

SuperOffice Benelux B.V. is gevestigd in Eindhoven, door de Europese Commissie beoordeeld als meest innovatieve stad van Europa. Hier bevinden we ons in “De Admirant”. In een modern, gezellig en volledig nieuw ingericht kantoor waarbij je iedere dag kunt kiezen hoe JIJ wil werken; liever in een stilteruimte voor die belangrijke telefonische afspraak? Of gezellig aan een ‘werktafel’ met meerdere collega’s?

In de pauze kun je ook gebruik maken van onze ‘old school’ Atari spelmachine mét joysticks :-), of speel je misschien liever een potje tafelvoetbal of houd je van darten? Het kan allemaal bij ons.
Al met al wordt er dus hard gewerkt bij SuperOffice, maar ook hard gelachen. Je werkt dagelijks intensief samen met je collega’s, dus een prettige werksfeer staat bij ons op nummer 1!

Met zo’n 20 enthousiaste medewerkers, streven we hier elke dag naar succes. Voor onszelf en onze klanten, zoals Luxaflex, HG International, Profile, Panasonic en vele andere.

En dan nu even het serieuze onderdeel…

Het begon allemaal in Oslo in 1989 met één idee: het ontwikkelen van software die het leven van verkopers makkelijker zou maken. Het moest zó gebruiksvriendelijk en efficiënt zijn, dat de gebruikers er vrijwillig mee aan de slag zouden gaan, niet omdat ze gedwongen werden > SuperOffice was geboren.
Onze organisatie bestaat inmiddels uit zo’n 300 medewerkers verdeeld over 9 landen. Bij SuperOffice zijn we oprecht geïnteresseerd in onze klanten en de uitdagingen waar zij iedere dag weer voor staan. Wij weten dat de relatie met de klant belangrijk is en dat goede klantrelaties, mits ze respectvol zijn en onderhouden worden, leiden tot zakelijk succes en groei.

Het belangrijkste doel van ons bedrijf is dan ook het creëren, verbeteren en ondersteunen van optimale CRM.
Customer relationship management (CRM) bevat alle klant- en prospect gerelateerde processen zoals verkoop, marketing en customer service op één gecentraliseerde plaats. Dit stelt bedrijven in staat om klantgericht te acteren, ongeacht wie binnen het bedrijf met de klant in contact is. Alle gesprekken, verkoop activiteiten, follow ups, marketing campagnes en customer service tickets worden op één plaats bijgehouden en geven een 360 graden overzicht van de klant. Dit resulteert in een hoge mate van efficiëntie (tijdsbesparing) voor onze klanten, maar ook in een beter bedrijfsresultaat.

Door SuperOffice Benelux geplaatste vacatures

Stuur een bericht of bel met ons via (040) 751 6010

  • Sprint Intermediair BV
    Paterslaan 2
    5701 NZ Helmond

    Parkeergarage
    Zuidende 2
    5701 KZ Helmond